Måste jag betala i förväg?

När du reserverar hos en parkeringsleverantör via oss är de möjliga betalningsmöjligheterna alltid angivna. Dessa finner du under reserveringsformuläret och är betalningsätt prkeringen själva har valt. Står det att en betalningsmetod inte är tillgänglig på parkeringsplatsen så kan man inte använda den betalningsmetoden där. Inte alla parkeringsleverantörer erbjuder samma betalningsmöjligheter. Var uppmärksam på de tillgängliga betalningsmetoderna som finns tillgängliga, så att du inte får en överraskning vid ankomst. Det kan vara så att parkeringsleverantören endast tar emot kortbetalningar på plats, medan en annan parkeringsleverantör endast accepterar kontant. Andra parkeringsleverantörer vill ge en garanti vilket du får via online kortbetalning eller kreditkort.

Jag har betalat i förväg och vill makulera min reservering.

Du har reserverat en parkingsplats men vill makulera din bokning? Detta är möjligt hos oss, förutsatt att du anger upp till 24 timmar i förväg att du vill avboka din bokning. Du kan makulera via länken i ditt bekräftelsemail, Min bokning eller via kundservice. I vissa fall måste du uppge vilket IBAN kontonummer du vill ha betalningen tillbaka till, du får i detta fall det betalda bedraget tillbaka till ditt valda konto. Ditt IBAN är en internationell version av ditt kontonummer och du kan genera det via din banks hemsida.

OBS! Hos de flesta parkeringsleverantörerna kan du avboka din reservation, tyvärr är detta inte möjligt hos alla leverantörer.

cc Wikipedia

Har du några frågor?

Vår kundservice ställer upp för dig
sju dagar i veckan.

E-post

Hjälp