Kan jag ändra eller avboka min reservering?
Det kan självklart hända att du under beställningens gång råkat fylla i fel information eller fel datum för din ankomst eller hemresa . Detta är riktigt retfullt, men oroa dig inte. När du reserverar hos oss kan du ändra din reservering och i de flesta fallen också avboka din reservation.
Ändra reservation?
Du kan ändra din reservation med alla parkerleverantörer, med vissa tillochmed så pass som 3 timmar innan din reservaring är planerad. Det är även möjligt att ändra till färre dagar om det skulle behövas.
Du kan online ändra din reservation genom Min bokning. Du kan även kontakta oss via email och ändra via Kundtjänst. När du tar kontakt med kundservice uppskattas det om du har reserveringsnummer nära till hands. Då kan vi snabbare hjälpa dig. Du finner ditt reserveringsnummer i ditt bekräftelsemail.
Avboka reservation?
Att ta bort en reservation är inte tillgängligt med alla parkeringsleverantörer, men hos de flesta är detta inget problem. Till hur många timmar innan din reservation du kan makulera ändras beroende på parkeringsleverantör.
Du kan ta bort din reservering själv via Min bokning. Detta kan endast göra kostnadsfritt upp till 24 timmar innan parkeringstiden ska påbörja. Beroende på betalningsmetod du har valt kan du ombes att ange ditt IBAN, vilket är en internationellt version av ditt kontonummer, detta kan du genera ia din banks hemsida.
Om du helst inte vill makulera din reservation själv online, bemöter vi dig alltid trevligt i kundservice och ber dig ha ditt reservationsnummer nära till hands. Om du vill skicka oss ett mail om avbokning ber vi dig att inkludera reserveringsnummer och IBAN kontonummer direkt. När du makulerar din reservation 24 timmar innan får du alltid dina pengar tillbaka. Vare sig du ändrar eller makulerar din reservation, får du alltid ett bekräftelse mail av oss. Så du vet säkert att du har ändrat eller tagit bort din reservation.
Har du några frågor?
Vår kundservice ställer upp för dig