Best Western Arlanda Hotellby Parkering

På Best Western Arlanda Hotellby kan du tryggt och säkert parkera din bil i hotellets kameraövervakade och inhängda långtidsparkering. Parkeringen är bemannad dygnet runt. Vår miljövänliga Euro6 buss kör er ut till Arlanda flygplats varje hel- & halvtimme, dygnet runt. Transfer till flygplatsen tar ca 6 minuter och vi kör dygnet runt.
Medan ni väntar är ni varmt välkomna in i vår mysiga lobby där vi bjuder på kaffe. Vi erbjuder också en full frukostbuffé samt lunch för endast 59kr/person respektive 99kr/person, till alla våra parkerande gäster. Vårt hotell är familjärt och välkomnande och vår största prioritering är att våra gäster ska uppleva hur smidigt och tryggt det är att parkera hos oss.

Observera!
Mellan kl 23.45 – 04.00, kör vår transfer endast mot beställning. För upphämtning, ring hotellets reception på:

BW Arlanda Hotellby: 08 597 897 00 Mer information

Adress

Bristagatan 22, 19560, Arlandastad
Parkering Arlanda

Fyll i dina resuppgifter

Från

Till och med

Betalningsmöjligheter

Tillgängligt Best Western Arlanda Hotellby Parkering

Best Western Arlanda Hotellby Parkering Betyg

Alla parkeringsföretag på Parkos har blivit eller ska besökas och bedömas personligen av en av våra medarbetare.
Parkosbedömningen ger en bra bild av vad du får förvänta på parkeringsbolaget.

80%

Säkerhet

24h p/d bemanning
Kameror
Stängsel
Försäkrade Chaufförer
× Inspection av fordon
60%

Anläggningar

Laddningsplats för elbilar
Toaletter
Väntrum
× Biltvätt
× Hjälp med bagage
40%

Plats

Ingen maximal höjd
Handikapp parkering
× Övertäckt parkering
× Garage
× Asfalterad parkeringsavdel
20%

Tillgänglighet

<5min från motorvägen
× 5min till terminalen
× 24/7 transfer
× Vägskyltar
× Parkeringsservice

Bedömningar Best Western Arlanda Hotellby Parkering

Bara kunder som har reserverat genom Parkos och verkligen har parkerat vid parkeringsföretag, kan betygsätta. Det innebär att alla våra bedömningar kommer från äkta kunder som du.

Om parkeringsbolag har mer än 60 bedömningar, raderas bedömningar som är äldre än ett år. På så vis är du garanterad att bli informerad om endast relevant information inför din kommande resa.

8,2
Baserad på 182 bedömningar
8

Har parkerat den april 2022. Bedömning skriven den 15 maj 2022.


Bussen som kom och hämtade på flygplatsen var för liten så alla fick inte plats plus att det kördes väldigt vårdslöst vår väskor flög bak i bussen detta var det enda som vi kan tycka inte var så positivt !

8

Har parkerat den maj 2022. Bedömning skriven den 07 maj 2022.


Ligger lite långt bort från flygplatsen. Och dessutom med hänsyn till väntetiden på transfer skulle kännas bättre att veta det innan för att inkludera i restid. På hemvägen kom transfer snabbt.

10

Har parkerat den mars 2022. Bedömning skriven den 21 mars 2022.


Det var bra bemötande och billigt pris

10

Har parkerat den mars 2022. Bedömning skriven den 19 mars 2022.


Prisvärt och bra service

10

Har parkerat den mars 2022. Bedömning skriven den 18 mars 2022.


Snäll personal och bra service

2

Har parkerat den mars 2022. Bedömning skriven den 15 mars 2022.


Vi fick vänta alldeles för länge på transporten vid hemkomst. Vi ringde när vi väntade på bagaget. Då sa de att vi skulle ringa igen när vi kom till busshållplatsen. Det gjorde vi då hade transporten tydligen precis åkt till hotellet. Vi tyckte att chauffören skulle vänta på oss när de visste att vi var påväg.Vi landade kl. 23:40 och fick vänta till klockan 24:50 innan vi fick skjuts. Vi kommer aldrig tillbaka som kunder till den parkeringen.

Parkos har svarat på denna bedömning
Kära Catrine Norr. Tack för att du delar dina erfarenheter med oss. För oss på Parkos är våra kunders åsikter mycket viktiga. Vi beklagar att servicen inte motsvarade dina förväntningar. Tyvärr kan det hända att du måste vänta längre än väntat på färdtjänsten. Vi kommer att informera parkeringsanläggningen så att de kan förbättra servicen. Kundtjänst har kontaktat dig via e-post för att erbjuda dig en lösning. 
 Vi hoppas att resten av din resa gick bra och att du kommer tillbaka till oss i framtiden. Vi önskar dig en bra dag. Hälsningar, Parkos Team
10

Har parkerat den mars 2022. Bedömning skriven den 14 mars 2022.


Vi är nöjda med parkeringen och skyttelbussen.

8

Har parkerat den februari 2022. Bedömning skriven den 14 mars 2022.


Bra allternative

6

Har parkerat den februari 2022. Bedömning skriven den 13 mars 2022.


Svårt att hitta parkeringen. Choufferen som körde oss till Arlanda var väldigt otrevlig, jag var ensam med min mamma och två små barn, med många resväskor ,jag frågade om han kunde hjälpa oss lägga till väskorna i bussen, men han bara vinkade handen och gick. Jag sa att vi har brottom, eftersom vi var nästan försenat till flygget, men han gick och låt oss vänta lång tid. Han som kom och hämtade oss tillbacka från flygplatsen var också otrevlig, inget hej eller hejdå! Jag undrar vem är de som jobbar där? Har de tråkigt liv eller vad?

Parkos har svarat på denna bedömning
Kära Agata Lauder, tack för att du delar din erfarenhet med oss genom att lämna din recension. På Parkos tar vi våra kunders åsikter på största allvar. Vi är ledsna att höra att din parkeringsupplevelse inte var positiv. Parkos är portalen för jämförelse och bokning av parkering, men vi ansvarar inte direkt för parkeringstjänsten. Vi kommer att rapportera dina synpunkter till parkeringshuset för att förbättra servicen. Vi kommer att gå igenom vad som har hänt med parkeringsanläggningen för att undvika att det händer igen. Vi hoppas att resten av resan gick bra och att vi kommer att ha dig tillbaka hos oss i framtiden. Vi önskar dig en bra dag. Hälsningar från Parkos Team. 

10

Har parkerat den november 2021. Bedömning skriven den 13 mars 2022.


Wszystko w porządku na czas potrzeba karty rabatowe dla stałych klientów pozdrawiam serdecznie Paweł

10

Har parkerat den februari 2022. Bedömning skriven den 08 mars 2022.


Very good experience, the only thing was that they have forgot to charge us for the parking and then we called them after the trip to pay the fee.

6

Har parkerat den januari 2022. Bedömning skriven den 04 mars 2022.


Grinden vidöppen vid vår ankomst 01.30 den 3 mars.

Parkos har svarat på denna bedömning
Kära Bjarne Söderström. Tack för att du lämnade din recension, vi uppskattar det mycket. För Parkos och parkeringshuset är kundernas åsikter mycket viktiga. Jag kommer att informera parkeringshuset om att de ska ta hänsyn till detta. Vi hoppas att du kommer tillbaka i framtiden. God dag. Hälsningar från Parkos Team.
2

Har parkerat den februari 2022. Bedömning skriven den 04 mars 2022.


Öppen parkering, grinden till den verkade konstant vara öppen, kanske är grinden sönder eller så fungerar den inte på vintern. Kändes sisådär att lämna bilen med det i åtanke.

Vi fick information om att ringa när vi ville bli hämtade, vi hade hämtat väskorna och ringde då till hotellet som sa vart vi skulle. Vi var på en annan terminal och möttes av rulltrappor som var sönder, med bebis så var det krångligt att ta sig fram. När vi kom till bilen så möttes vi av en förbannad förare som klagade på att vi var "sena" och att han hade väntat i 16 minuter och att vi skulle skynda oss för att han hade andra att hämta.

Inte fan är det vårat problem att parkeringen själva inte har koll på när flygen anländer så att de tvingar kunder att ringa. Att föraren finner sig i en position att klaga över att kunderna kommer "sent" till bilen är helt orimligt.

Jag kommer aldrig att välja denna parkering igen.

Parkos har svarat på denna bedömning
Kära Daniel Björklund, tack för att du delade din erfarenhet med oss genom att lämna din feedback. På Parkos tar vi våra kunders feedback på största allvar. Vi är ledsna att höra att din upplevelse av parkeringen inte var positiv. Parkos är en portal för att jämföra och boka parkering, men vi är inte direkt ansvariga för parkeringstjänsten. Vi kommer att rapportera din feedback till parkeringen för att förbättra tjänsten. Vi kommer att se över vad som hände med parkeringen för att undvika att det händer igen. Kom också ihåg att parkeringsanvisningarna är tydliga, du måste ringa till parkeringen. Vi hoppas att resten av resan gick bra och att vi kommer att ha dig tillbaka hos oss i framtiden. Vi önskar dig en bra dag. Hälsningar från Parkos-teamet
10

Har parkerat den januari 2022. Bedömning skriven den 31 januari 2022.


Allt var bra

8

Har parkerat den januari 2022. Bedömning skriven den 23 januari 2022.


Fungerar bra. Jag har använt denna parkering vid många tillfällen.

Om Best Western Arlanda Hotellby Parkering

Best Western Arlanda Hotellby erbjuder kostnadsfri transfer dygnet runt alla dagar på året. Vår miljövänliga Euro 6 buss kör er till och från Arlanda flygplats. Skyttelbussen är gul och har Best Western loggor på, så den är lätt att känna igen. Transferbussen stannar på busshållplats 12, nummer 16 Terminal 4 på Arlanda, samt busshållplats 7 & 8, Terminal 2 & 3. När ni parkerar bilen hos oss finns inga restriktioner för varken höjd eller bredd för ert fordon. Nyckel till parkeringen hämtas i receptionen.

Observera! Vår transferbuss avgår från hotellets entré varje hel- och halvtimme. Bussresan tar ca 7-9 minuter. Se tidtabell för mer info. Mellan kl 23.45 – 04.00 kör vår transfer endast mot beställning. Ring därför hotellets reception för upphämtning:
BW Arlanda Hotellby: 08 597 897 00

På Best Western Arlanda Hotellby är säkerheten vår högsta prioritering. Vår långtidsparkering är utrustad med stängsel, kameror och bom som öppnas av kunder med hjälp av nyckel som hämtas i receptionen. Parkeringen är kameraövervakad och har bemanning dygnet runt . Du kan själv välja om du vill överlämna dina bilnycklar eller ej. Om du väljer att lämna dina nycklar så förvaras de i ett kassaskåp vid receptionen. I detta fall kan det hända att din bil flyttas för att optimera parkeringsutrymme, under denna tid är din bil försäkrad (det händer väldigt sällan att vi flyttar bilarna).

På BW Arlanda Hotellby har ni tillgång till lobbyn, toalett och restaurang inne på hotellet om ni skulle behöver vänta. Vi erbjuder våra parkerande gäster att köpa till frukostbuffé / lunch för endast 59 kr/person resp. 99 kr/person. Vår långtidsparkering är kameraövervakad och bemannad dygnet runt, alla dagar på året.

Best Western Arlanda Hotellby
På avresedagen kör du till BW Arlanda Hotellby på Bristagatan 22, 195 60 Arlanda-Arlandastad. Vid ankomst till hotellet behöver ni registrera er i receptionen, där får ni ett kvitto samt nyckel till vår inhängda långtidsparkering. Kvittot fungerar som ett parkeringsbevis och ska därför lämnas till personalen i receptionen vid återkomst. Vår skyttelbuss kör er sedan kostnadsfritt, varje hel- och halvtimme till Arlanda flygplats. Vid hemresan hämtar skyttelbussen er vid busshållsplats 12, nummer 16 på, Terminal 4, eller busshållplats 7 & 8 Terminal 2 & 3, för att sedan stanna precis utanför hotellets entré, enligt tidtabell. Skyttelbussen är gul och har Best Western loggor på.
Observera!
Mellan kl 23.45 – 04.00 kör vår transfer endast mot beställning. För upphämtning, ring hotellets reception på BW Arlanda Hotellby: 08 597 897 00

Adress

Bristagatan 22, 19560, Arlandastad